Frequently Asked Question
Όταν πάμε να ανοίξουμε τον ΟΒΜ/ACB Client μας εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:
javax.crypto.BadPaddingException: pad block corrupted
Το θέμα αυτό προκύπτει εάν το αρχείο user settings του Backup365 (π.χ. ~\.obm\config\settings.sys) στον Client PC είναι corrupted.
Για να επιλύσουμε το θέμα, αποσύρουμε και επαναδημιουργούμε το αρχείο user settings.
(Σημαντικό!! Προτού προχωρήσουμε σε παρακάτω βήματα πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε το encryptionkeyγια όλα τα backupsetsτου επηρεασμένου χρήστη. Επειδή ξαναδημιουργούμε το userprofileθα ζητηθεί εκ νέου το encryptionkeyγια κάθε ένα backupJob).
Ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα:
1) Σταματάμε τα Backup365 services.
2) Βρίσκουμε το αρχείο settings.sys στον .obm/.acb φάκελο στο %UserProfile%\.obm (ή .acb) \config\settings.sys
Σημείωση: Το Path για το αρχείο settings.sys βρίσκεται στο home.txt που βρίσκεται στο C:\ProgramData\AhsayOBM (ή AhsayACB) \home.txt
3. Κάνουμε rename το αρχείο settings.sys σε BACKUP_settings.sys
4. Κάνουμε Login το Backup365 Client