Frequently Asked Question

[BlockDB.init][BlockFileCorruptedExpt] Error initializing bptree
Last Updated 4 years ago

Cause:
Το παραπάνω μήνυμα υποδηλώνει ότι δεν μπορεί να ανακτηθεί ή remote file list από το backup Destination. Συνήθως σχετίζεται με θέμα που μπορεί να υπάρχει στον Temporary Directory (temp) που έχει οριστεί για το συγκεκριμένο backup set.

Resolution:
Για την επίλυση του προβλήματος ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:


1. Κλείνουμε τον OBM/ACB Client
2. Σταματάμε τα OBM/ACB services
3. Στην τοποθεσία που εγκαταστάθηκε το backup365 (στο $OBM_HOME\cb.opt) προσθέτουμε (ή εάν υπάρχει συμπληρώνουμε) την γραμμή: com.ahsay.cloudbacko.core.bset.file.RemoteBDB.forceRebuild=true

4. Κάνουμε Restart το OBM interface και τα services
5. Τρέχουμε το backup μία φορά.
6. Αφότου τελειώσει, κλείνουμε τον OBMclient και αφαιρούμε την εντολή από το cb.opt (διαφορετικά, το επόμενο backup Job θα κάνει rebuild ξανά το index file.)

com.ahsay.cloudbacko.core.bset.file.RemoteBDB.forceRebuild=
7. Τρέχουμε το backup ξανά ώστε να βεβαιωθούμε ότι έχει επιλυθεί το θέμα.

Εναλλακτικά μπορούμε να διαγράψουμε τα περιεχόμενα του temp φακέλου για το Backup Set που έχει επηρεαστεί. Για παράδειγμα εάν έχουμε το C:\Temp\Backup365\1409797049842\S3@1409797134797, διαγράφουμε το C:\Temp\Backup365\1409797049842. Την επόμενη φορά που θα γίνει κάποιο backup Job, τα index Files θα συγχρονιστούν με το copy του index File που είναι στο destination του backup Job.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!