Frequently Asked Question

Missed Backup - Source / Destination not found - Access Denied
Last Updated 3 years ago


Το παραπάνω πρόβλημα μπορεί να το συναντήσουμε και ως:

Failed to access "\\IP Address\claimsdocs\" in destination "Destination name"
Ή
Failed to access "\\IP Address\claimsdocs\" in Source "Source name"


Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει διότι την στιγμή που πρόκειται να πραγματοποιηθεί scheduled backup, τα Services που τρέχουν εκείνη την ώρα για το Backup365 ή και ο user του Backup Set που πρόκειται να τρέξει:

Α) Είτε δεν έχουν άδεια για access στο Backup Source, ή στο backup Destination, (στην SQL βάση, στον Source δίσκο κτλ.)

Β) Είτε δεν έχουν admin δικαιώματα στο λειτουργικό σύστημα (windows Server) ώστε να εκκινήσουν το backup365.

Παρακαλώ ελέγξτε εάν τα Log on account στα Services έχουν πρόσβαση στην βάση.

Ακολουθήστε το Path [Control Panel] -> [Administrative Tools] -> [Services]. Αναζητήστε τα Services

Backup365 Online Manager Services

NFS Service (Backup 365)

CBT Backup365.


Σε κάθε ένα από αυτά κάνετε δεξί κλικ -> Properties -> και επιλέξτε την καρτέλα Log On.

Εκεί θα δείτε με ποιο account λειτουργεί.

Αυτό το account θα πρέπει να έχει και access permission στο Source και στο Destination(π.χ. στην SQL βάση) και να έχει admin δικαιώματα στα Windows που τρέχουν επάνω στον Server.


***********************************************************************************************************************************
Άλλες αιτίες για τις οποίες πιθανόν να έχει γίνει missed το backup schedule:

Α) Το μηχάνημα στο οποίο είναι ο Client είναι κλειστό ή σε hibernation/Sleeping mode την ώρα που ξεκίνησε το backup.

Β) Το μηχάνημα στο οποίο είναι ο Client ή το Source/ Destination μηχάνημα είναι εκτός δικτύου

Γ) Για μηχάνημα το οποίο συνδέεται στο ίντερνετ μέσω proxy server, υπάρχει κάποιος περιορισμός σε bandwidth ή access πάνω στον Proxy Server, ο οποίος διακόπτει την επικοινωνία του client με τον Backup Server.

Δ) Υπάρχει αλλαγή στα settings του firewall στο μηχάνημα του client ή στο δίκτυο.

Ε) Δεν τρέχουν τα scheduler services του backup agent/client.

Στ) Ο κωδικός login του backup client/agent έχει αλλάξει πρόσφατα.

Ζ) Ο κωδικός login των Windows έχει αλλάξει πρόσφατα.

Η) Ο client/agent έχει απεγκατασταθεί καταλάθως από το μηχάνημα.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!