Frequently Asked Question
Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει διότι την στιγμή που πρόκειται να πραγματοποιηθεί scheduled backup, τα Services του Backup365
Α) Είτε δεν τρέχουν
Β) Είτε έχουν κολλήσει
Ακολουθήστε το Path [Control Panel] -> [Administrative Tools] -> [Services].
Αναζητήστε τα Services:
Backup365 Online Manager Services
NFS Service (Backup 365)
CBT Backup365.
*Ανάλογα την έκδοση του λειτουργικού σας ίσως κάποιο ή κάποια από αυτά να μην υπάρχουν.
Σε κάθε ένα από αυτά κάνετε δεξί κλικ -> start αν δεν τρέχουν ή δεξί κλικ -> restart αν τρέχουν, που σημαίνει ότι έχουν κολλήσει.
***********************************************************************************************************************************
Άλλες αιτίες για τις οποίες πιθανόν να έχει γίνει missed το backup schedule:
Α) Το μηχάνημα στο οποίο είναι ο Client είναι κλειστό ή σε hibernation/Sleeping mode την ώρα που ξεκίνησε το backup.
Β) Το μηχάνημα στο οποίο είναι ο Client ή το Source/ Destination μηχάνημα είναι εκτός δικτύου
Γ) Για μηχάνημα το οποίο συνδέεται στο ίντερνετ μέσω proxy server, υπάρχει κάποιος περιορισμός σε bandwidth ή access πάνω στον Proxy Server, ο οποίος διακόπτει την επικοινωνία του client με τον Backup Server.
Δ) Υπάρχει αλλαγή στα settings του firewall στο μηχάνημα του client ή στο δίκτυο.
Ε) Ο κωδικός login του backup client/agent έχει αλλάξει πρόσφατα.
Στ) Ο κωδικός login των Windows έχει αλλάξει πρόσφατα.
Ζ) Ο client/agent έχει απεγκατασταθεί καταλάθως από το μηχάνημα.