Frequently Asked Question
[java.io.IOException] The parameter is incorrect (Volume Shadow Copy issue)
Last Updated 4 years ago
Παίρνοντας backup οποιασδήποτε μορφής μπορεί να μας εμφανιστεί το παρακάτω Error:
[Error] File="Directory\file" Error="[java.io.IOException] The parameter is incorrect. "
Αιτία αυτού του θέματος είναι συνήθως ότι το αρχείο που προσπαθούμε να πάρουμε backup είναι δεσμευμένο από άλλη εφαρμογή εκτός από το Backup365.
Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα άλλο ανοιχτό που να τρέχει το αρχείο τότε πιθανόν να έχουμε τα εξής:
Είτε έχουμε κάποιο θέμα με το Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS)
Ή
Υπάρχει κάποιο θέμα στον σκληρό δίσκο.
Για την επίλυση του θέματος ακολουθούμε τις παρακάτω κινήσεις
(Προσοχή: Στο τέλος θα χρειαστεί να κάνουμε επανεκκίνηση τον υπολογιστή):
1)Ελέγχουμε εάν το VSS Service τρέχει. Ακολουθούμε το Path Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> διπλό κλικ στα Services. Αναζητάμε το Volume Shadow Copy – Ελέγχουμε ότι λειτουργεί.
2)Εάν το θέμα συνεχίζει, κάνουμε Download το'RegisterVSS2010.zip' script file πατώντας εδώ.
3)Κάνουμε το αρχείο extract μέσα στο Backup365 Server/ Desktop installation bin φάκελο (e.g. C:\Program Files\Backup365Server\bin)
4)Τρέχουμε το Script
5)Κάνουμε Reboot στον υπολογιστή.
Επιπλέον είναι σημαντικό να ελέγχουμε εάν τυχόν υπάρχει θέμα με τον σκληρό δίσκο ή με την σύνδεσή του.
Πάμε: [Control Panel] > [Administrative Tools] > [Event Viewer] και ελέγχουμε εάν υπάρχει κάποια αναφορά σφάλματος για τον δίσκο από τον οποίο παίρνουμε το backup.
[Error] File="Directory\file" Error="[java.io.IOException] The parameter is incorrect. "
Αιτία αυτού του θέματος είναι συνήθως ότι το αρχείο που προσπαθούμε να πάρουμε backup είναι δεσμευμένο από άλλη εφαρμογή εκτός από το Backup365.
Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα άλλο ανοιχτό που να τρέχει το αρχείο τότε πιθανόν να έχουμε τα εξής:
Είτε έχουμε κάποιο θέμα με το Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS)
Ή
Υπάρχει κάποιο θέμα στον σκληρό δίσκο.
Για την επίλυση του θέματος ακολουθούμε τις παρακάτω κινήσεις
(Προσοχή: Στο τέλος θα χρειαστεί να κάνουμε επανεκκίνηση τον υπολογιστή):
1)Ελέγχουμε εάν το VSS Service τρέχει. Ακολουθούμε το Path Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> διπλό κλικ στα Services. Αναζητάμε το Volume Shadow Copy – Ελέγχουμε ότι λειτουργεί.
2)Εάν το θέμα συνεχίζει, κάνουμε Download το'RegisterVSS2010.zip' script file πατώντας εδώ.
3)Κάνουμε το αρχείο extract μέσα στο Backup365 Server/ Desktop installation bin φάκελο (e.g. C:\Program Files\Backup365Server\bin)
4)Τρέχουμε το Script
5)Κάνουμε Reboot στον υπολογιστή.
Επιπλέον είναι σημαντικό να ελέγχουμε εάν τυχόν υπάρχει θέμα με τον σκληρό δίσκο ή με την σύνδεσή του.
Πάμε: [Control Panel] > [Administrative Tools] > [Event Viewer] και ελέγχουμε εάν υπάρχει κάποια αναφορά σφάλματος για τον δίσκο από τον οποίο παίρνουμε το backup.